ව්යවසායකත්ව සංවර්ධන ඒකකය
කාට ද –
ව්යාපාර ආරම්භ කීරීමට කැමති හා දැනටමත් ව්යාපාර පවත්වාගෙන යන උද්යෝගීමත් තරුණ තරුණියන් සඳහා
අරමුණු –
ඔවුන්ගේ ව්යවසායකත්ව කුසලතා එළිදැක්වීමට සහභාගිවන්නවුන්ට හැකි වනු ඇති අතර, ඔවුන්ගේ ව්යාපාර දැනුම වර්ධනය කිරීම, ව්යාපාර අදහස් සංවර්ධනය කිරීම සහ ව්යාපාර සැලැස්මක් ගොඩනඟා ගැනීමට ද මෙමගින් අවස්ථාව සැලසෙනු ඇත.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර –
සාක්ෂාත් කරණ අභිප්රේරණ ශිල්ප ක්රමෝපායන් ළගා කරගැනීම, ව්යවසායකත්ව සංවර්ධනය, සාර්ථක ව්යවසායකයන් සඳහා විශිෂ්ඨ ව්යවහාර( භාවිතයන්) , කළමනාකරණ කාර්යයන් සහ ව්යාපාර සැලැස්ම සැකසීම.
කාලය – දින 12 – නේවාසික
ගාස්තු – සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේ
සටහන – වයස අවුරුදු 40 ට අඩු ය සඳහා විශේෂ අවධානයක්
කාට ද –
ව්යාපාර සඳහා අදහස් සොයමින් සිටින යෞවනයන්ට
අරමුණ –
ව්යාපාරයක් ලෙස ආරම්භ කළ හැකි ව්යාපාර අදහස් අතර ව්යාපාරික හැකියාවන් හඳුනා ගැනීමට සහභාගිවන්නන්ට හැකි වනු ඇත.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
ව්යාපාරික අංශ හා ඒ පිළිබඳව හැඳින්වීම, ව්යාපාර අදහස් තෝරා ගැනීම, ශක්යතා අධ්යනය, SWOT විශ්ලේෂණය සහ ව්යාපාර අදහස් ක්රියාත්මක කිරීම
කාට ද –
නව ව්යාපාර අවස්ථා සොයන අය
අරමුණ –
වැඩසටහන අවසන් වන විට සහභාගිවන්නන් හට ඔවුන්ගේ සීතීමේ රටාව වෙනස් කිරීමට හා ව්යාපාරය නිර්මාණශීලීව කිරීමට ධෛර්ය ලබා දෙනු ලබයි.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන්-
ව්යවසායකත්ව නව ප්රවණතා, නිර්මාණශීලීත්වය,නවෝත්පාදනය
කාට ද –
ධනාත්මක ආකල්ප වර්ධනය කිරීමට කැමති අය
අරමුණ –
වැඩසටහන අවසන් වන විට සහභාගිවන්නන් හට දැනුම , ආකල්ප, කුසලතා හා දක්ෂතා වර්ධන කිරීමට හැකි වන අතර ව්යාපාරය සම්බන්ධයෙන් අභිප්රේරණ ඇති කිරීම ඔවුන්ගේ සීතීමේ රටාව වෙනස් කිරීමට හැකි වේ
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
ධනාත්මක චින්තනය, ව්යවසායකයින්ගේ ලක්ෂණ සහ ක්රියාකාරී සැලැස්ම සකස් කිරීම
කාට ද:-
නව ව්යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමට බලාපොරොත්තු වන තරුණ තරුණියන්ට
අරමුණ:-
වැඩසටහන අවසානයේදී, ව්යාපාරයට සම්බන්ධ ආකල්ප, දැනුම සහ කුසලතා වර්ධනය කිරීමට සහභාගිවන්නන්ට හැකි වනු ඇත
ප්රධාන ක්ෂේත්ර : –
ආකල්ප වර්ධනය, මූලික කළමනාකරණ දැනුම, ව්යාපාර ක්ෂේත්රයේ නීති රීති, පිරිවැය, සාර්ථක ව්යවසායික අත්දැකීම්, පොත් තැබීමේ වැදගත්කම පිළිබඳව දැනුවත් කිරීම
කළමණාකරණ කුසලතා සංවර්ධනය
කාට ද –
සේවකයින් සමඟ ව්යාපාරයක් පවත්වාගෙන යන තරුණ තරුණියන්
අරමුණ-
වැඩසටහන අවසන් වන විට, කළමනාකරණ කාර්යයන් පිළිබඳ දැනුම වර්ධනය කිරීමට සහභාගිවන්නන්ට හැකි වනු ඇත
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
සැලසුම් කිරීම, සංවිධානය කිරීම, නායකත්වය හා පාලනය කිරීම
කාට ද –
කළමනාකරණ ගැටළු ඇති කුඩා ව්යාපාර හිමියන්
අරමුණ –
වැඩසටහන අවසන් වන විට ව්යාපාර කළමනාකරණය පිළිබඳ දැනුම හා කුසලතා වර්ධනය කර ගැනීමට සමත් වනු ඇත
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
කළමනාකරණය හඳුන්වාදීම, කළමනාකරණ ක්රියාවලියේ පියවරයන්, කළමනාකරණ කාණ්ඩ
කාට ද –
සේවකයින් සිටින ව්යාපාර අයිතිකරුවන්
අරමුණ –
වැඩසටහන අවසන් වන විට, සේවකයින් කළමනාකරණය කිරීමේ හැකියාව වර්ධනය කර ගැනීමට සමත් වනු ඇත
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
මූලික මානව සම්පත් කළමනාකරණය, සේවකයින් දිරිමත් කිරීම, HR මෙවලම්, මානව සම්පත් උපාය මාර්ග, නීති සහ රෙගුලාසි, ඇගයීම සහ සුබසාධනය
කාට ද –
වඩා හොඳ ගැටළු විසඳීම සහ තීරණ ගැනීමේ කුසලතා සොයමින් සිටින කළමනාකරුවන් සහ සුපරීක්ෂකවරුන්, නිවැරදි අත්දැකීම් සහ තීරණ ගැනීමට ඔවුන්ගේ අත්දැකීම් සහ අන්තර්වාර භාවිතය භාවිතා කිරීමෙන් ඊළඟ මට්ටමට ඔවුන්ගේ විවේචනාත්මක චින්තනය ලබා ගැනීමට අවශ්ය වේ
අරමුණ –
තීරණ ගැනීමේ කුසලතා, විවේචනාත්මක චින්තනය සහ නිර්මාණාත්මක ගැටළු නිරාකරණය කිරීමේ කුසලතාවයන් වර්ධනය කිරීම සහ පුළුල් කිරීම, ව්යාපාර හවුලේ නිර්මාණශීලීත්වය සහ පාර්ශ්වික චින්තනය වර්ධනය කිරීම, ඔවුන් වැඩට මුහුණ දෙන සැබෑ ගැටළු විශ්ලේෂණය කර විසඳීම, නිවැරදි ප්රශ්න සහ ගැටලු සංකීර්ණ තීරණ ගැනීමෙහි මානසික පීඩනය ඉහළ කළමනාකරණය සමග විශ්වසනීයත්වය පෙන්වීම සඳහා
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
ගැටළු විසඳීමේ මෙවලම්, ක්රම
නවෝත්පාදන හා තාක්ෂණ සංවර්ධන අංශය
කාට ද – පුද්ගලිකවම තාක්ෂණික දැනුම අවශ්ය ව්යවසායකයින් ට .
අරමුණු – නිෂ්පාදනවල තත්ත්වය වැඩි දියුණු කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – අවශ්යතාවය මත තීරණය වේ.
කාටද -තොරතුරු තාක්ෂණය පිළිබඳ දැනුමක් අවශ්ය ව්යවසායකයින්.
අරමුණු – ආයතනික ඉලක්ක උපරිම කිරීම සඳහා තොරතුරු තාක්ෂණ දැනුම භාවිතා කිරීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – තොරතුරු තාක්ෂණය යනු කුමක්ද?, ව්යාපාර සඳහා තොරතුරු තාක්ෂණ භාවිතය
කාටද? –නිෂ්පාදන ක්රියාවලිය වර්ධනය කිරීමට අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු- නිෂ්පාදන ක්රියාවලියේ ඵලදායීතාවය සහ කාර්යක්ෂමතාවය වර්ධනය කිරීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – නිෂ්පාදන ක්රියාවලිය යනු කුමක්ද? සංවිධානාත්මක අරමුණු / ඉලක්ක අනුව නිෂ්පාදන ක්රියාවලිය සංවර්ධනය කරන්නේ කෙසේද?
කාටද ? –ඵලදායී ආකෘතියක් අවශ්ය ව්යාවසයකයින්ට.
අරමුණු – නිසි නිෂ්පාදන පරිසරයක් සංවර්ධනය කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – පිරිසැලසුමක් යනු කුමක්ද ?, පිරිසැලසුමක් වර්ධනය කරන්නේ කෙසේද? නිවැරදිත පිරිසැලසුමක ප්රතිලාභ
කාටද?– ඔවුන්ගේ ව්යාපාර වල ඵලදායිතාව වර්ධනය කිරීමට අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – ඵලදායී හා කාර්යක්ෂම ව්යාපාරික පරිසරයක් ගොඩනැගීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – ඵලදායිත්වය යනු කුමක්ද? ඵලදායිතා ක්රම අදාළ කර ගන්නේ කෙසේද? ඵලදායිතාව දිගටම පවත්වාගත හැක්කේ කෙසේද?
කාටද? – ව්යාපාර ප්රමිති අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු – ව්යාපාර ප්රමිති ලබා ගැනීම.
ප්රධාන ප්රමිති- ප්රමිති මොනවාද ?, සම්මත ප්රමිති, ප්රමිතිලබා ගැනීමේ ක්රියාවලිය .
මුදල් කළමනාකරණය සහ මුල්ය සාක්ෂරතා සංවර්ධන අංශය
කාටද? –මූලික ගිණුම් තබා ගැනීමට අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – නිවැරදිව ගිණුම් තබා ගැනීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර –ගිණුම් වල ගිණුම්කරණය, ගිණුම් පවත්වාගෙන යාමේ වැදගත්කම, ගිණුම් වලට අදාළ මූලික ලියකියවිලි, අත්හදා බැලීම් පිළියෙල කරන්නේ කෙසේද, අත්හදා බැලීමේ ශේෂය අනුව අවසාන ගිණුම්, විශ්ලේෂණය යනාදිය.
කාටද? –තම නිෂ්පාදන සඳහා පිරිවැය නොදන්නා ව්යවසායකයින්ට (භාණ්ඩ හා සේවා)
අරමුණු – ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන සඳහා වියදම් පිරිවැය ගණනය කරන්නේ කෙසේදැයි ඔවුන් දැනුවත් කරන්න
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – පිරිවැය, නිෂ්පාදන සඳහා පිරිවැය ගණනය කිරීම
කාටද? –ඔවුන්ගේ ව්යාපාර සඳහා සැලැස්මක් නොමැතිව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු – තමන්ගේම ව්යාපාරයක් සඳහා ප්රායෝගික සැලසුමක් පිළියෙල කිරීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – සැලසුමක්, ව්යාපාර සැලැස්මේ වැදගත්කම, ව්යාපාර සැලැස්මේ ආකෘතිය, සැලැස්ම සඳහා දත්ත රැස් කිරීම, අවසන් ව්යාපාර සැලැස්ම පිළියෙල කිරීම,මුල්ය ආයතන වෙත ඉදිරිපත් කරන්නේ කෙසේද?
කාටද? –මුල්ය කළමණාකරණ කුසලතා නොමැතිව්යවසායකයින් ට
අරමුණු – ලාභය උපරිම කිරීම සඳහා ව්යාපාරයේ මුදල් කළමනාකරණය කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – මුදල් ප්රවාහය යනු කුමක්ද? ලාභය උපරිම කිරීමට මුදල් ප්රවාහය කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේද?
කාටද?-කොටස් සඳහා වාර්තා තබා නොගත් ව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු – ව්යාපාරයට නිවැරදි ලෙස පවත්වාගෙන යාමට ප්රමාණවත් කොටස් තබා ගැනීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන්–
කොටස් යනු කුමක් ද? කොටස් වාර්තා පවත්වා ගෙන යන්නේ කෙසේද? ලාභ උපරිම කිරීම සඳහා කොටස් කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේද? කොටස් වාර්තා තබා ගැනීමේ වැදගත්කම.
කාටද?-ගනුදෙනු කළ යුතු ආකාරය නොදන්නා ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – ගනුදෙනු කිරීම හා පවත්වාගෙන යාම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
ගනුදෙනුව යනු කුමක්ද? ගනුදෙනුව පවත්වාගෙන යාමේ වැදගත්කම, ලිවීම ගනුදෙනුව, IYB (Improve Your Business ) පද්ධතියට අනුව ගනුදෙනු කරන්නේ කෙසේද?
අවසානයේ දී – ගනුදෙනු පවත්වාගෙන යාමට පුහුණු වන්න
කාටද?-කාරක ප්රාග්ධනය කළමනාකරණය කිරීමට අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු – නිවැරදි කාරක ප්රාග්ධනය ගණනය කිරීම හා කළමනාකරණය කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – කාරක ප්රාග්ධනය යනු ලාභදායී කාර්යය ප්රාග්ධනය කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේද?
අලෙවි සංවර්ධන කාණ්ඩය
කාටද?-ඒවායේ නිෂ්පාදන හා සේවා සඳහා ප්රමාණවත් වෙළඳපොළ අවස්ථාවන් නොලැබෙන ව්යවසායකයින් / සුළු හා මාධ්ය පරිමාණ ව්යවසායකයින්ට .
අරමුණු – බිම් මට්ටමේ ව්යවසායකයින්ගේ නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් හඳුනා ගැනීම හා වෙළඳපොළ සංවර්ධනය සඳහා පියවර ගැනීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් -ව්යාපාර , නිෂ්පාදන / සේවා සහ තනි ව්යවසායකයින් ඇගයීම, පුහුණු හා තාක්ෂණික අවශ්යතාවයන් හඳුනා ගැනීම, ඔවුන්ගේ ව්යාපාර සහ පෞද්ගලික කුසලතාවන් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා උපදෙස් සහ සහාය ලබා දීම.
කාටද?-මහා පරිමාණ නිෂ්පාදන කරන සහ කුඩා වෙළඳපොළ අවස්ථා හිඟයන් ඇති ක්ෂුද්ර හා කුඩා ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – මහා පරිමාණ ගැනුම්කරුවන් සමග ක්ෂුද්ර හා කුඩා ව්යවසායකයින් අතර සම්බන්ධතාවක් ඇති කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – නිෂ්පාදන හා සේවා තත්ත්වයන් සහ නිෂ්පාදන ධාරිතාව වැඩිදියුණු කිරීම, සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර සම්බන්ධ ව්යාපාරික සබඳතා නිර්මාණය කිරීම සඳහා විවිධ වෙළෙඳපොළ සහ ව්යාපාරික අවස්ථාවන් නිර්මාණය කිරීම
කාටද?-කලාපීය, ජාතික හා ජාත්යන්තර වෙළෙඳපොළ අවස්ථාවන් සොයා ගැනීමට උනන්දුවක් දක්වන ක්ෂුද්ර සහ කුඩා පරිමාණ ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – ප්රාදේශීය හා දිවයින පුරා විසිරී සිටින ව්යවසායකයින් එක් වෙළඳපොළකට එක්රැස් කිරීම සහ තිරසාර වෙළඳපල ගවේෂකය සැපයීම තුළින් වාරික වෙළෙඳපොළ අවස්ථා නිර්මාණය කිරීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – අත්දැකීම් බෙදාහදා ගැනීම, මහා පරිමාණ ගැනුම්කරුවන් සමග ක්ෂුද්ර සහ කුඩා පරිමාණ ව්යවසායකයින් අතර සම්බන්ධතාවක් ඇති කිරීම
කාටද?-නිෂ්පාදිත පෙනුම සහ ඇසුරුම්කරණය සම්බන්ධයෙන් ගුණාත්මකභාවයේ නොසැලකිලිමත් වන අය – ක්ෂුද්ර සහ කුඩා පරිමාණ ව්යවසායකයින්ට
අරමුණු – පෙනුම සහ ඇසුරුම් වැඩිදියුණු කිරීමෙන් සුළු හා මධ්ය පරිමාණ කර්මාන්තකරුවන්ගේ වෙළඳපොළ සඳහා සූදානම ඇති කරන්න
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – නිෂ්පාදන පෙනුම වැඩිදියුණු කිරීම, පාරිභෝගිකයා ආකර්ෂණීය භාණ්ඩයක පැකේජ නිර්මාණය කිරීම, සනීපාරක්ෂක සාධක වැඩිදියුණු කිරීම සහ කල්පැවැත්ම
කාටද?-සන්නාමයක් දියුණු කිරීමට කැමති නිසි සන්නාමයක් නොමැති කුඩා හාමධ්ය පරිමාණ ව්යවසායකයන්ට
අරමුණු – තරඟකාරී වෙළෙඳපොළක් යටතේ පිළිගත් සන්නාමයක් සංවර්ධනය කිරීම තුළින් භාණ්ඩ / සේවා නංවාලීම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – වෙළඳ නාමයේ වැදගත්කම අවධාරණය කිරීම, වෙළඳ නාම නිර්මාණය සහ ඔවුන්ගේ වෙළඳ නාම ප්රවර්ධනය කිරීම සඳහා පහසුකම් සැලසීම
කාට ද –
අලෙවිකරණ කළමණාකරණය පිළිබඳ ඔවුන්ගේ දැනුම හා නිපුණතාවයන් වැඩිදියුණු කිරීමට අපේක්ෂා කරන කුඩා හා මධ්ය පරිමාණ ව්යවසායකයින් සඳහා
අරමුණ –
සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යවසායකයින්ගේ අයිතිකරුවන්ගේ අලෙවිකරණ කුසලතා හා හැකියාවන් වර්ධනය කිරීම තුළින් ව්යාපාර වර්ධනය වැඩි කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් –
අලෙවිකරණයේ වැදගත්කම, ගණුදෙනුකරුවන් / තරඟකරුවන් විශ්ලේෂණය, අලෙවිකරණ විගණනය / SWOT විශ්ලේෂණය, අලෙවිකරණ සංකල්පය සහ අලෙවිකරණමිශ්රණය , වෙළඳපල ව්යාපෘතිය සහ ඉලක්ක අලෙවිකරණය, වෙළඳපල පර්යේෂණ, ක්රමෝපායික අලෙවිකරණ සැලැස්ම සකස් කිරීම ආදිය.
කාටද?-සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර හිමියන් ඔවුන්ගේ ව්යාපාර සඳහා අලෙවිකරණ සැලසුමක් නැති අය
අරමුණු – කාල රාමුවක් තුළ ව්යාපාර ඉලක්කයන් සපුරා ගැනීම සඳහා මනාව නිර්ණය කළ වෙළඳ මාර්ග සිතියමක් නිර්මාණය කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – වෙළඳපල පර්යේෂණ හා වෙළෙඳපොළ සැලසුම්කරණය හඳුන්වාදීම, ඉලක්ක වෙළඳපොළ හඳුනා ගැනීම, ස්ථානගත කිරීම, තරඟකාරී විශ්ලේෂණය, වෙළඳපොළ උපාය මාර්ග, අළෙවි සැලැස්ම සකස් කිරීම
කාටද?- සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර හිමියන්ට ගනුදෙනුකරුවන්ගේ ආරක්ෂාව හා පාරිභෝගිකයින්ගේ නිපුණතාවන් හා නිපුණතාවයන් නොමැති වීමයි
අරමුණු – පාරිභෝගිකයින්ගේ ව්යාපාරයේ ලාභ උපරිම කිරීම සඳහා පාරිභෝගිකයින්ගේ කුසලතා වැඩි දියුණු කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර-සේවාලාභීන්ගේ වැදගත්කම, වැදගත් සේවා කුසලතා, ඉවසීම, අවධානය යොමු කිරීම, පැහැදිලි සන්නිවේදන හැකියාවන්, ධනාත්මක භාෂාවක් භාවිතා කිරීමට හැකියාව, කාල කළමනාකරණ කුසලතා ආදිය.
කාටද?– ව්යාපාරික වෙබ් අඩවි ,ව්යාපාර ලාංඡනය, විවේචන කාඩ්පත් වැනි අත්යවශ්ය අලෙවිකරණ මෙවලම් නොමැති කුඩා හා මධ්යම පරිමාණ ව්යාපාර හිමියන්ට.
අරමුණු – ව්යාපාර සඳහා අත්යවශ්ය අලෙවිකරණ මෙවලම් සංවර්ධනය කිරීමෙන් සුළු හා මධ්යම පරිමාණ ව්යාපාර සඳහා තිරසාර වෙළඳපොළක් නිර්මාණය කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – ව්යාපාර ලාංඡනය නිර්මාණය කිරීම, ව්යාපාර පිටුව නිර්මාණය කිරීම, පැමිණීමේ කාඩ්පත් සෑදීම, මෙහෙයුම් ව්යාපාර පිටුව දැන ගැනීම.
සක්රිය පරිසරයක්
කාටද?-ව්යාපාර ලියාපදිංචි කිරීම, මුල්ය ගැටළු,ප්රමිති , බාර්කෝඩ් වැනි ව්යාපාරික කරුණු සම්බන්ධයෙන් ගැටළු ඇති ව්යවසායකයින් .
අරමුණු – නිශ්චිත ගැටළු මඟ හරවා ගැනීම හා ඒවා ජය ගැනීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – තත්වය අනුව (එය ගැටළුව මත රඳා පවතී)
කාටද?-කම්කරුවෙකු සිටින ව්යවසායකයින් කවුරුන්ද?
අරමුණු – කම්කරු නීති පිළිබඳ දැනුවත් කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – කම්කරුවා කවුද, කම්කරු නීති යනු කුමක්ද? තමන්ගේම ව්යාපාර සඳහා කම්කරු නීති යෙදීම
කාටද?-ව්යාපාර නීති සහ රෙගුලාසි දැන ගැනීමට අවශ්ය ව්යවසායකයින්ට.
අරමුණු – ව්යාපාර නීති සහ රෙගුලාසි පිළිබඳව ඔවුන් දැනුවත් කිරීම
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – ව්යාපාරික සහ ව්යාපාර කාණ්ඩ යනු කුමක්ද? ව්යාපාරික කාණ්ඩ අනුව ව්යාපාර නීති සහ රෙගුලාසි පැහැදිලි කරන්න.
ව්යාපාර සහ පසු විපරම් උපදේශනය
කාටද?-SED වැඩසටහන් අවසන් කළ ව්යවසායකයින්ට සහ ඔවුන්ගේ ව්යාපාර දියුණු කිරීමට උපකාර අවශ්යව් යවසායකයින්ට .
අරමුණු-අඛණ්ඩ ව්යාපාර පිළිබඳව අදහස් ලබා ගැනීම (භාණ්ඩය හෝ සේවාව), ඔවුන්ගේ ගැටළු හඳුනාගෙන ව්යාපාරයන් සංවර්ධනය කිරීම සඳහා විසඳුම් ලබාදීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්ර – ව්යාපාරයේ වත්මන් තත්ත්වය පිළිබඳ අදහසක් ලබා ගන්න
කාටද?-SED වැඩසටහන් අවසන් කළ ව්යවසායකයින්ට සහ ඔවුන්ගේ ව්යාපාර දියුණු කිරීමට උපකාර අවශ්යව්යවසායකයින්ට .
අරමුණු– අඛණ්ඩ ව්යාපාර පිළිබඳව අදහස් ලබා ගැනීම (භාණ්ඩය හෝ සේවාව), ඔවුන්ගේ ගැටළු හඳුනාගෙන ව්යාපාරයන් සංවර්ධනය කිරීම සඳහා විසඳුම් ලබාදීම.
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – ව්යාපාරික ස්ථාන නැරඹීම, අදහස, ස්ථානය ලබා ගැනීම, භාණ්ඩයේ හෝ සේවා නිෂ්පාදනයේ ගුණාත්මකභාවය, නිෂ්පාදනක්රියාවලිය , තොග පාලන පද්ධතිය, ඇසුරුම්කරණය, ආදිය.
කාටද? – ඔවුන්ගේ ව්යාපාර දියුණු කිරීමට උපදෙස් අවශ්ය කවුද?
අරමුණු – ව්යාපාර සංවර්ධනය කිරීම (තත්ත්ව හා වෙළඳපල කොටස)
ප්රධාන ක්ෂේත්රයන් – ව්යාපාර පිළිබඳව අවබෝධ කර ගැනීම (තත්ත්වය විශ්ලේෂණය කිරීම), ක්රියාකාරී සැලැස්ම සකස් කර ඒවායේ තත්ත්වය අනුගමනය කිරීම හා ඒවායේ තත්ත්වය උසස් කිරීම, වෙළෙඳ නාමය, වෙළඳපොල ආදිය සංවර්ධනය කිරීම.
id 35 content